Gua Dah Matang.

Assalammualaikum.
 

Ketahuilah anda, bahawasanya aku menaip entry ini dengan bangganya. rasa macam nak pasang lagu Ya Hanana pastu dengar sambil goyang-goyang kepala. lepastu, nak pasang lagu Fantastic Baby joget ala-ala big bang. Ehhhh? 

Sesungguhnya, haritu gua tunjuk gambar gua dekat someone. 

 

Beliau cakap "Eh, muka dah lainlah sekarang. macam dah matang." 
Aku berbangga. sampai aku rasa macam nak lompat-lompat atas katil. tapi... ehhh, kata dah matang. budak matang tak buat macam tu. :p

Lepastu, dok tersengih-sengih. simpan modal nak berlagak dengan mak. dah ternganga mulut nak cerita dengan mak. beliau bersuara,

"anak mak ni, umur 18 ke 8 tahun ?" okey, sentap.
mak gurau tu. mak gurau tu. :p

Then, dok borak dengan mak. pasal ramai member nak kahwin dah.
Mak tanya, "kenapa? nak kahwin jugak ke ?"
 "Eh, tak makk... belum matang lagi. tak boleh kahwin. :p"

Apabila berbicara tentang kahwin, ketahuilah aku bahawasanya mak aku memang anggap gua dah matang. dah boleh cerita hal kahwin-kahwin. xD gatai :p

Kbai. Assalammualaikum.

Nota kaki : Nak pegang duit sendiri dulu 

♥ Terima Kasih Sudi Baca..Feel free to Drop Your Comment ♥

3 comments:

Azhafizah Md Nor said...

Kalau dah nampak matang..so kena matangkan diri anda dan berfikiran matang :)

Liza Licha said...

hehe.. hm.. bgus lah npk matang. :)
singgah sini. tenkiu ye sudi join GA licha

Ana Myhusna said...

Curi-curi baca entri.. Hhuhu.. Btw, jom join GA!
Simple Giveaway By AnaMyhusna