Akhirnya.. Ke Sini Juga Aku !

Assalammualaikum.
Salam semasam manis strawberry.

Sekarang bebudak lepasan SPM kebanyakannya dah tau nak masuk mana kan.
Termasukla aku..

Inilah yang aku pilih..


Warghhhh.. mula mula rasa jeles banyak jugakla..
tengok orang lain masuk U bagai.

Tapi mak aku cakap,
" tak semestinya yang masuk matrik, U, kolej, politeknik semua ni je akan berjaya..
form 6 pon boleh jugak"

Ok la, mungkin cakap mak aku betul.
Lagipon aku tengok, ada jugak benefit aku masuk form 6..
  • jimat duit
  • jimat masa
  • jimat tenaga
Cikgu aku cakap jugak, form 6 adalah yang kedua terbaik after matrik.
So, chaiyokkkk ira !! xD

 
Nota kaki : Do the best, Allah will do the rest :')  ♥




♥ Terima Kasih Sudi Baca..Feel free to Drop Your Comment ♥

2 comments:

Lyeen De Syifa said...

tahniah...dan teruskan usaha ok.D:

aLia aLi said...

jmput join http://aliahmadpunyaanak.blogspot.com/2013/05/big-giveaway-by-alia-ali-ahmad_13.html