Saya Nak T-Shirt I Love Korea Dari UzairOthman.com

Assalammualaikum !
Salam semasam manis strawberry xD
Sebelum baca, klik SINI dulu boleh ? :)
Pada 2 tahun lepas tuan tanah aka hak milik kekal blog www.uzairothman.com pergi bercuti ke New Zealand. Tapi pada tahun ni beliau bercuti ke Korea. 
Negara paling popular terutama kepada kpoppers !  Jeles k jeless >.<
 Aku happy je bila dapat tau AirAsia buat promosi fly to Korea.. Then, terus tido sebab nak berangan punya pasal. Mimpi pon mimpila.. Janji dapat pergi korea ye dak ? -.-'
Trademark "Now Everyone Can Fly" belum bagi kegembiraan dekat aku :p
takpe takpe, aku kumpul duit banyak banyak ! xD
Meh aku ringkaskan perjalanan beliau ke Korea..
Perjalanan ke Korea selama 5 hari 4 malam (1 April-5 April emm, maybe)
Sejauh 5000 KM KL-Seoul --> Tiba di Incheon Airport (4.30 petang) --> Singgah ke Itaewon (Foreign Restaurant, Itaewon, Masjid Antarabangsa, Itaewon) --> Hotel Sarangbang --> 
Hari Kedua
Singgah ke 63 Building --> Wax Museum --> Trick Eye Museum --> Seoul World Cup Stadium -->
Kwang Jang Market --> Doota 
Hari Ketiga
 Melawat Nami Island --> Namsan Tower (Seoul Tower) --> Namdeamun Market
Hari Keempat
Chuncheon Stream --> Gyeongbokgung palace --> The National Folk Museum of Korea --> myeongdong fashion street --> Iteawon 
kenapa anda inginkan T-Shirt I Love Korea ?
  • Nak jugak rasa aura-aura pergi korea ! Mana tau kalau dapat baju ni Allah bagi rezeki
    dekat aku nanti, hahak (desperate sungguh !)
  • Abang aku berlagak apabila beliau mendapat sehelai baju Beijing, China..
    Meh, adikmu nak tunjukkan sikit baju made from Korea ha !
  • Mungkin dekat Malaysia ada jual kot ? Tapi, yang asli lagi indah ♥
  • Kalau aku mintak dekat bapak aku ni kompom beliau jawab, "Tak payah, baju dekat rumah dah banyak !" (Ohh, sedihnya!)
  • Aku tak jumpa lagi dalam almari baju aku tu baju dari oversea even Thailand or Indonesia sekalipon !
    aku cuma ada baju "I ♥ Langkawi" jeee... wink wink xD
  • Semoga dengan trademark "Now Everyone Can Fly" aku dapat capai impian aku pergi ke korea dengan memakai baju Korea ! Auwwww... (Hahak, plastik sungguh!)
  • Last but not least, Orang comel harus diberi baju dari negara yang comel ♥
Wahai Incik Uzair Othman aka www.uzairothman.com !!

 

Jom klik SINI ! Bersedekah itu amalan indah dan comel ♥






♥ Terima Kasih Sudi Baca..Feel free to Drop Your Comment ♥

2 comments:

Nurul Syahira said...

From the same segment. Visit me back maybe?

http://b2uty-cookies.blogspot.com/2013/04/saya-nak-t-shirt-i-love-korea-dari.html

Norvanida said...

Dari GA yang sama. Goodluck tau ;)

Jemput singgah...
http://norvanida.blogspot.com/2013/04/saya-nak-t-shirt-i-love-korea-dari.html