Saya sudah mula menghafal Al-Fatihah

Assalammualaikum !
Salam semasam manis strawberry xD
Sebelum baca, klik SINI dulu boleh ? :)

"Saya sudah mula menghafal Al-Fatihah..mungkin nanti saya akan meminta dia(Özil) untuk ajarkan saya berwudhuk.
- Cristiano Ronaldo-

"Ronaldo selalu menunggu saya selesai solat di bilik rehat..saya tahu dia ingin mendengar saya mengaji."
-Mesut Özil-
Jom klik SINI ! Bersedekah itu amalan indah dan comel ♥
 
p/s : Semoga Cristiano Ronaldo diberi hidayah  ♥ 

Nota Kaki : Tunjukkan cara Islam yang sebenar kepada non-Muslim. Semoga mereka diberi hidayah ♥

♥ Terima Kasih Sudi Baca..Feel free to Drop Your Comment ♥

1 comment:

fyna said...

alhamdulillah. semoga terbuka hari CR untuk masuk Islam suatu hari nanti.

Jom join segmen fyna. senang je.
http://blogfyna.com/segmen-bloglist-blogfynadotcom/