Kutuk aku ke Puji aku ?

Assalammualaikum !

ehe.. menaip kembali ! asyik join GA je kan...
memang dasar kaki GA..

ada satu kejadian yang aku tak tau sedih ke gembira. HAHA.
so, aku anggap segem ( sedih + gembira )

ok laaa... hari tu lebih kurang seminggu lepaslah jugak.
aku dengan adik temanlah akak dengan suami dia beli barang.
so, dekat satu pasaraya tu..
tengah aku dok tunggu akak bayar barang2 dia..
aku pon menyibuk dekat belakang dia..
padahal tak beli apa2 pon..

disebabkan takde orang belakang aku ni.. 
aku steady je dekat situ..

tiba2 aku macam dengar dua suara ( kalau ning baizura, shila, dengan jaclyn 3 suara kan )
dieorang macam bebisik-bisik..
entah, macam mana aku tiba2 nak pandang dieorang..

so, aku pusing la buat gaya ala2 iklan rambut pantene tu..
lepas tu, dieorang boleh cakap..
" alamak, dia dengar ! blah2.. "


so, aku ni konpius jugak..
jenuh aku suruh adik aku tengok baju aku kotor ke tak..
aku siap belek2 baju aku terbalik ke apa aku pakai..
tak jugak..


tu laa.. baju aku.. :P
ni pon atas ehsan adik yang sudi amek. HAHA

aku nak cakap diaorang suka aku..
dua2 perempuan..
aku nak jugak kejar dieorang..
tapi.....
eh, bukan takut... dok berani, dok berani xD

hati aku masa tu tak payah cakap lahhh.
memang dicincang, dikemam, dikupas, disiat..( ayat hiperbola sungguh )
dah lama tak praktis buat karangan BM :P
so, aku malas nak fikir2..
aku anggap baju aku cantik jela xD






kiranya aku ni lebih kurang kucing yang keseekoran la tu kan ?
kesian aku xD

“Apabila kamu bertiga , maka janganlah berbisik-bisik berdua sahaja tanpa disertai yang seorang lagi , kecuali kamu berada (bersama/bercampur) dengan orang ramai , kerana perbuatan tersebut menyakitinya (orang ketiga)”

 lain kali bisik dengan aku sekali la xD





















































♥ Terima Kasih Sudi Baca..Feel free to Drop Your Comment ♥

2 comments:

Anis Athia said...

Dia puji awak tu kowt.. Peduli kan aje.. Hehee

nuyui a.k.a miss YUI said...

abaikan aje..