"Awak Perlukan Duit ? Jom Buat Job Part Time.. Job Layan Client"

Assalammualaikum !
Salam semasam manis strawberry xD

Hye..Thanks...AWK PERLUKAN DUET X???? bole join kite owng buat job partime.. payment dpt cash teros lps job. Bole dpt ribu2.. Job layan client..ta terikat pon. Slmt..jgn isau..bile2 bole stop.. client sume melayu..bukan dari internet..kat on9 sume bangsat..xde duet.. owng ade duet mana sempat nk on9.. client dari personal contact sye.. lagi pon duk layan sex dgn bf ta dpt ape gak.. lau ta nk join atau da penah dpt offer ny.. jgn marah taw..sorry sgt2..jgn komen ape2 kalau x nk join.. plzz.. thanks..Takecare :)

ada seorang makhluk Allah seorang perempuan hantar mesej dekat laman sosial aku hari itu..
motif ?????
"lagi pon duk layan sex dgn bf ta dpt ape gak"
 apakah ??

 
*Utamakan rezeki yang halal daripada rezeki yang banyak !
 
p/s : sorry, aku tak berminat nak melayan benda2 ni..
rasa macam nak marah.. tapi malas nak layan xD

 
 
nak aje aku bagi gambar ni dekat dia xD


Nota kaki : Kalau nak hidup diberkati Allah.. carilah rezeki dengan cara yang halal !

♥ Terima Kasih Sudi Baca..Feel free to Drop Your Comment ♥

No comments: