Segmen 3 Hari : Kenali Kawan Baik by Syazlia Dan Husna

 

!!!!!! HaiHaiHaiHaiHaiHaiHaiHaiHai!!!!!!

marilah kita bersegmen ! HOHO aktiviti terwajib aku ! ( macam pelik je ayat aku )


*inilah segmennyeeee...

Aku macam terpesona pulak dengan segmen nie :P

 
 *real tak real gambaq nie :D

Soalan dari kami depa :

1) Nama kawan baik :


inilah kengkawan aku ! kebanyakan kalau dah nama "hash tag kawan baik" (auwww.. nak ber-tweet pulek !
jangan lupa follow aku tau2 --> @ApamGemok.. time kasih xD ) mesti sorang je kan kan kan !
kalau aku memang depa lahh kawan susah senang aku..sob sob :')

2) Umur : 


aku muda lagi ! yahhhhh ! "we are young..so let's set the world on fire" <-- tetibe *geleng2 kepala*
jangan lupa selesaikan yang darab duluuu :P

3) Tarikh lahir :

sape ? aku ke dieorang ? 
aku ikut urutan lahh ye...
aku : 17 JANUARI 1995 ( jangan lupa pos hadiah k )
hajar : 30 May 1995
ayu : 24 June 1995
Aten : 31 Oktober 1995
Mus : 1 November 1995
Limah : 5 December 1995

ok2...aku memang kak yong... jangan berani kacau adik gua :P

 
 *gaya seorang kak yong, haha
4 ) Bersekolah di :
di sini laaa... tempat aku...tapi dah habis sekolah ! yahooooooo !
*Tetibe terasa nak nyanyi lagu sekolah pulok !

5 ) Sifat yang korang aku suka mengenai kawan baik korang :
 Honestly...

    >> depa senang dibawa ke majlis.. kira kalau aku bawak depa pi mana2 aku tak berapa nak malulaa.
    >> kalau aku mengutuk dieorang... dieorang boleh buat muka selamba sambil makan cikedis lagi..
    >> kalau aku mintak tolong dieorang.. tanpa berfikir sejenak ( amboi ayatt ) dieorang sudi menghulurkan
          tangan dan kaki mereka untuk membantu...
    >> dieorang akan menggedik apabila terdapatnya kaum hawa saje kerana kalau dieorang
          mempamerkan kegedikan mereka di depan kaum adam..dengan pantas dan pasti aku akan
          menghantukkan kepala mereka ke dinding2 yang berdekatan.

sebab nielaaa aku suka kawan dengan dieorang... :)
 
6 ) Sejak bila berkawan baik :
 berkawan dah lama... tapi kalau bab baik tuuu tak berapa pasti ! yang pasti time aku sedang mentelaah di
sekolah yang tersayang xD

7 ) Kenangan paling kelakar/gila2 ketika bersama kawan baik :

setiap moment aku akan cakap paling kelakar/gila2/manis :)
buli-membuli, gaduh2 sesame aku akan cakap manis walaupun pahit untuk dikenang ( nampak sangat 
tak ayat novel ekk ?? )

8 ) Ucapan untuk kawan baik :

ucapan ? macam menang award pulakkk..
ok ! thanks to be my lovely friends...terima kasih selalu ada saat aku terjatuh, kesusahan and menangis sorang2 (mood touching ) walaupun lepas nie kita dah ada jalan hidup masing2 tapi jangan lupa saat2 terindah kita ( amboihh..macam cakap kat pakwe aku pulak ) aku takkkan lupa bila kita same2 berebut sape sampai makmal dulu, makan dalam kelas, berkongsi makanan, bergaduh, buli2 semua and berebut coki2 ( ciri2 pelajar cemerlang -.- )
Last but not least..
hope our friendship will last forever..
semoga persahabatan kita diredhai and till jannah.. Aamiin :')
  
  






  
















♥ Terima Kasih Sudi Baca..Feel free to Drop Your Comment ♥

6 comments:

P E D O T said...

Dari segmen yang sama. jemput lawat blog saya. Anyway, good luck! ^^
http://pedotbunchet.blogspot.com/2012/12/segmen-3-hari-kenali-kawan-baik-by.html

Wina Suhaimi said...

kunjungan balas dari http://winasuhaimi.blogspot.com/2012/12/52-segmen-3-hari-kenali-kawan-baik-by.html

gudluck okeyy ;)

fanuiz said...

good luck tooo. ;)

Puteri Hanisah said...

dtg dari segmen yg sama ^^
done follow awak..
http://nysahanysa97.blogspot.com/2012/12/segmen-3-hari-kenali-kawan-baik-by.html

Husnalyas said...

awk, thanks sudi join. hehe. awk boleh cek link awk ade atau x dlm snarai pserta. kalau x de, komen kat sane k. tq :) http://nursyazlia.blogspot.com/2012/11/new-look_15.html

NUR SABRINA FIRZANAH said...

yuhuu good luck tau :)