EYRIQAZZ VS DENAIHATI UNTUK SEMUA

Assalammualaikum !

hai korang ! :) contest lagi dan lagi ! 
jom join !
manela tau korang salah sorang pemenangnya kan2 !

 

sebabnya ? hadiahnya nie haaa !

Tempat Pertama:

    Percuma Hosting Blog Untuk 5 Bulan
    Duit Raya RM100.00

Tempat Kedua:
    Percuma Hosting Blog Untuk 5 Bulan
    Duit Raya U$D5.00

Tempat Ke-3:
    Percuma Hosting Blog Untuk 5 Bulan
    Topup Bernilai RM10.00

Tempat Ke-4:
    Percuma Hosting Blog Untuk 2 Bulan
    Topup Bernilai RM5.00

Tempat Ke-5:
    Percuma Hosting Blog Untuk 2 Bulan

Special Gift:
    Seutas Jam Tangan Samurai Laser (untuk 2 pemenang)

gempak kan ? Salah satu syaratnya :

4. Cerita kan serba ringkas mengenai apa sahaja, asalkan cukup tiga perenggan dengan lebih 70 patah perkataan dalam post entri yang dibuat agar tidak nampak klise sangat.

Contest, giveaway, segmen....tiga-tiga nie KEBANYAKANNYA dibuat di kalangan blogger kan2 ?
Antara contest, giveaway dan segmen yang pernah aku join !

giveaway :) due date > 14hb Ogos 2012 (pukul 10 malam).
jom join ! *promote2..hee :P


contest :) dah tamat !

 
segmen :)
ok ! sebenarnya banyak lagi antara contest, giveaway, dan segmen yang aku PERNAH join....
tapi nak letak semua memang tak la kannn... so,pilih2 jela... 
disebabkan aku adalah salah sorang yang gila dengan tiga2 nie... 
semua jenis GA,contest and segmen aku balun ! 
ada sape2 buat contest, GA and segmen ?? meh pass link dekat aku :D
bukanlah sebabnya aku gila nak menang * tapi bolehla dikatekan ye :P   
Tapi aku lebih suka join contest..haaa,macam contest niela ! *haaa,nampak x permainan die :D 
aku suka join contest sebabnya..

 
contest lebih mencabar
  pemilihan pemenang berdasarkan entry yang terbaik 
  hadiah simple dan gempak...but best ! suke ? hmmm... suke sangat macam contest nie la ! 
      *uish ! nmpak sangat ayat bodek...tengok cre permainan die :P
   last sekali...sebab kebanyakannya aku selalu menang dekat contest je.. GA ? sadlife~

Giveaway ? bukanlah aku tak suka *mmg cari mati kalau aku x suke ! 
suka jugak ! sebabnya :

  senang je nak join.. follow tu, like sini, tekan sana, klik saje, tag2...da siap ! *tp problemnye aku nie malas kuasa due nak menge-LIKE, me-FOLLOW, me-NEKAN, n meng-KLIK bagai nie ! sadlife --'
   kebanyakan hadiah post...i like~
  selalunya pemenang berdasarkan pakcik random or tangan sendiri yang jalankan tugas ! * haaa..nielah punca2 dan faktor2 nya aku JARANG menang GA... sebabnya aku nie bab bertuah2 nie mmg x bertuah~ cian~
  hadiah serius gempak !

tapi lah kan kalau korang perasan... ( korang perasan ke tak ke...wa tetap nak lu orang buat2 tak perasan jugak ! ) sebenarnya  ada banyak kebaikan join segmen, GA, contest nie... antaranya ?

  traffic blog memasing naik...yela,yang menganjurkan dan yang men-Joinkan diri tu... eh termasuk la yang
       men-Sponser tu..
  followers sometime bertambah... lagi2 bila dah menang..selalunya yang menang top 3 ke top berapa2 
       yang akan di follow...( kekadang tengok kenapa dia boleh menang, kita pula kalah..alalala~) *nmpak sangat x puas hati die tu kan2....aish ! kritikal betul aku tgk ! :P
penganjur happy, pemenang ?? lagila happy ! sebabnya ? penganjur tu kalau memang niat dia nak bagi
      blogger hadiah ke....pemenang ? gila tak happy bile dah menang ??! dahla dapat hadiah free,ye dak ?

so,setelah aku dah penat membebel tu...apa kata korang join contest yang hebak nie ! hadiahnya ??
tak payah cakaplah kannn...tengok sendiri ! melawat sendiri ke blog beliau ! 

“Artikel ini penyertaan bagi Contest Eyriqazz VS Denaihati Untuk Semua ditaja oleh Azri.my, Iviperhost, Beats Enterprise, dan Zuls Effort".

ok...dah ikut rasanya semua syarat ! 

TARIKH TUTUP PENYERTAAN:
AHAD (12 OGOS 2012) CEPATTT JOINN !!
( nampak sgt x kopipes ?? :P )

jom study ! bye :)  

♥ Terima Kasih Sudi Baca..Feel free to Drop Your Comment ♥

1 comment:

azri johan said...

thanks join ;D goodluck k